avatar Ten blog rowerowy prowadzi ralfbutton z miasteczka Łódź. Mam przejechane 1021.58 kilometrów w tym 25.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 4.71 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy ralfbutton.bikestats.pl

Do pracy + OTB

Poniedziałek, 14 maja 2012 · dodano: 14.05.2012 | Komentarze 4

Dziś w drodze do pracy miałem dość ciekawe zdarzenie.
Debil holujący swoim Subaru Foresterem Poloneza Caro przy skręcie w prawo nie ustąpił pierwszeństwa rowerzystce jadącej po ścieżce rowerowej. Kiedy dojeżdżałem do skrzyżowania widziałem tylko dwa auta - z przodu Subaru, z tyłu Poloneza. Do głowy nie przyszło mi, że pomiędzy tymi autami może być linka (był to szary, gruby sznur), auta nie miały włączone świateł awaryjnych. Myśląc, że mogę jechać wjechałem na ścieżkę rowerową... prawie, bo zatrzymała mnie ta szara lina i efektownie wysypałem się przez kierownicę. Kierowca holujący jeszcze z mordą do mnie wyskoczył. Jednak mój narastający poziom agresji w minie i głosie kiedy powiedziałem mu co o nim myślę jakoś go uspokoił. Łaskawie włączył awaryjne i przejechał dalej.
Na szczęście po mojej stronie obyło się bez strat. Mimo wszystko rozważam rezygnację z SPD.

ralfbutton
| 06:18 poniedziałek, 25 czerwca 2012 | linkuj Wiem, sam jestem również kierowcą auta
Natomiast wypadek należy już zabezpieczyć i tam wskazane jest użycie świateł awaryjnych
kdk
| 16:39 niedziela, 24 czerwca 2012 | linkuj Przy holowaniu nie włącza się świateł awaryjnych (jak byś sygnalizował zamiar zmiany kierunku ruchu). Wystawia się jedynie trójkąt z tyłu samochodu.
ralfbutton
| 09:03 poniedziałek, 14 maja 2012 | linkuj W plecaku wożę sporego ulocka, więc jakby co "argument" mam :D
lukasz78
| 09:01 poniedziałek, 14 maja 2012 | linkuj Tacy są najgorsi, nie dość że zawinią to jeszcze drą mordę. I z mojego doświadczenia wynika, że jedynie przebicie ich jeszcze większym poziomem agresji na nich działa.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa orzyl